نکاتی که پیش از خرید پاور سوئیچ هوشمند باید بدانید
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

در این مقاله می خواهیم در مورد بخش کوچکی از فناوری های هوشمند هتل ها و ساختمان ها ، یعنی دستگاه های شناسایی کارت هوشمند و پاورسوئیچ هوشمند (که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود) صحبت کنیم.کارت ها در اینجا کارت هایی هستند که برای باز کردن قفل کارتی استفاده می شوند.

مخصوص اتاق های هتل ها هستند، ما به شما می گوییم که این دو در چه مواردی کار می کنند و چگونه کار می کنند و انواع و مزایای آنها چیست؟

پاورسوئیچ هوشمند هتل چیست؟

یکی از فناوری های هتلی جدید که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، قفل های کارتی و پاورسوئیچ هوشمند است، این دستگاه ها از یک کارت و یک کارتخوان استفاده میکنند، با قرار دادن کارت داخل کارتخوان این دستگاه، عملیات های خاصی مدیریت میشوند.

مزایای استفاده از پاورسوئیچ در اتاق های هتل

جلوگیری از اتلاف برق جلوگیری از اتلاف انرژی در این مدل ها به این دلیل است که، زمانی که کارت را از روی دستگاه بر میدارید، برق قطع میشود و برخی از دستگاه ها و لامپ ها به طور کامل خاموش میشود، همچنین برخی از موارد مانند تهویه و … که نباید به طور کامل خاموش شوند رو یحالت کم مصرف قرار میگیرند.
برای اشنایی با قفل هوشمند کلیک کنید.

و از آنجایی که برق را به طور کامل قطع می کند ، امنیت بیشتری در خانه ایجاد می کند (در صورت قطع نشدن اتصال کوچک ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی در خانه شود).

منبع:

https://ddlock.net/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%da%86-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

 





:: برچسب‌ها: قفل کارتی درب" قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: